2009.07.17

Wow, idag är jag trött.

Vi gick i väldigt många timmar igår, med bara en paus på ca 45 minuter då vi åt på restaurang. Haha, det värkte i benen igårkväll när man hade gått & lagt sig!

Det var supertrevligt i alla fall, och jag fick med mig ett fint hematit-armband hem, två bh:ar och en galet fin Michael Jackson samlartröja! Vi åkte hem vid 22 tiden, det var lagom, för sen började alla fyllon krypa fram och man märkte hur det bara blev stökigare och stökigare, dem hade ju inga poliser där direkt heller.

Senare, när vi inte var där, hände tyvärr en olycka också tydligen i samband med karusellen "Booster". Läs mer HÄR!

Brorsan & pappa stack till stranden precis, inte min grej. Själv skulle jag vilja till Malmö, gå lite där och shoppa.. men det lockar faktiskt inte själv. Så får sitta inne och leta jobb, kul.. eller inte.

Vad ska ni göra idag?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0