2009.07.16

Vilken härlig morgon!

Vädret är underbart, jag har ingen huvudvärk, och vi ska till Sjöbo Marknad idag. Yeeeeey! Känns jättebra!

Sjöbo Marknad för övrigt, är under idag och imorgon, alltså den 16:e och 17:e! Den är supertrevlig. Där är så jäkla mycket saker att ögonen lätt kan gå i kors.. haha! Jag rekommenderar det iallafall, mycket mysigt.

Ska försöka leta lite jobb nu på Platsbanken, mår illa varje gång jag går in på sidan. Önskar det kommer den dagen jag får arbete, för då ska jag bannemig berätta för arbetsförmedlingen hur jävla dåliga dem är, och hur jävla lite dem har hjälpt mig.

Visste ni att nu den 17:e augusti ska jag dit för att träffa en jobbcoach? Dem ska hjälpa en med CV osv, så sa jag till personen jag hade möte med att jag behöver inte det. Jag kan skriva mitt CV osv ändå. Då berättade personen att man kunde komma dit första gången, säga hur man känner och sen bara ta det över telefon eller något. Jaha? Onödigt? Som fan. Usch, jävla idioter.

Nu måste jag göra mig lite frukost, medan jag tittar på Simpsons maraton på norska kanalen, för svenska kanalerna sänder ju bara massa skit á la "Våra Bästa År" och sådana jävla ordleksprogram.. Suck! x)

Btw, kolla in denna GRYMT snygga jackan och skjortan! Jackan hade varit perfekt til hösten..
Båda är från Ginatricot, och skjortan kostar 249kr, och jackan kostar 499kr!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0