2009.07.12

Goddagens!

Idag råkade jag sova lite för länge enligt mig, 11.28 vaknade jag och kollade på klockan. Ooops, jag som hade ställt den på 09.30, men antagligen har jag stängt av den i sömnen.. haha! Trött var jag i alla fall, men nu är jag uppe.

Sitter här nu och kränger lite choklad sen gårdagen, haha, bra frukost.. Hrm.. Såg en galet bra film som heter "Pride and Glory" med både Edward Norton och Collin Farrel, SE DEN! Handlar om poliser som inte riktigt sköter sitt jobb som de bör. Resepekten och jakten på pengar blev för stor, och det hela blev en soppa. Suverän film.

Idag är absolut ingenting planerat. Idag vill jag bara slappa! Ska nog spela lite Sims3 om ett tag, städa rummet lite senare osv, väldigt skönt. För nu i veckan blir det jobb för min och pappas del. Ska repa in nya låtar, till både bröllop och spelningar, och på lördag den 18:e när pappa dessutom fyller år, har vi en spelning på Strand igen i stan, och veckan därpå har vi spelning återigen på Råå Camping!

Nu ska jag banne mig spela lite Sims, haha!  =)

1 kommentarer
Postat av: Frida.

tack:) ska jag göra! hahaha!

Känner en massa som jobbar där så de tipsade mig om att de behövde folk.

Kan ge dig adressen till Steen Jensen som är chefen där, så kan du skicka in cv och så ju!:D



[email protected]

2009-07-12 @ 23:14:31
URL: http://marijama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0