2009.07.09

Gooood Morgon!

Vaknade klockan sju idag (!), haha, och är superpigg. Klockan slår nu snart åtta precis, och jag sitter och glor på tv... Så himla gött. Gårkvällen var så lyckad, sådant kan man leva på ett bra tag!

Lovade igår lite bilder såklart, och kan bara ännu en gång säga att kvällen var fantastisk, så jäkla roligt jag hade. Länk till artikeln hittar ni HÄR!


Hasse på scen i Slottsparken!


Hassse, Anki & jag på scen!


Hasse & brorsan! =)


Jag, med två alldeles underbara personer, Hasse & Anki!

1 kommentarer
Postat av: michelle

Jo men jag tänkte inte på de, var ganska trött igår. Haha, såg dig i tidningen idag! ^^



Gick det bra? Du träffade Hasse också, han är ju kung! :)

2009-07-09 @ 10:11:16
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0