Buhuuu!

Tina Turner, en utav mina absoluta favoriter inom musik, kommer till Sverige (Stockholm som vanligt) den 19 april, och vet ni vad en biljett kostar längst fram? Det finns EN kvar! 1755 kronor.

Ja, ni såg rätt. 1755 kr för bara biljetten, sen tåg/buss fram och tillbaka på det.. FAAAN!
Varför kan inte det vara jag som är rik eller vinner på lotto? Helvete också. Har velat se henne sen jag var 6 år gammal, och hon sade för 8 år sedan att hon inte skulle framträda mig, och då trodde jag hoppet inte fanns. MEN DET GÖR DET! Men jag har liksom inte 3000 spänn för konsert, resa och hotell.. Åh, jag är så ledsen.
Jag fick se Stevie Wonder, men jag vill ju se henne också.. Åh, it sucks.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0