2009.01.31 - God Morgon!

Fan. Vaknade vid lite efter kl 9 bara för att farmor ringde.. PALLA!
Det är ju inte första gången hon gör det så. Så jobbigt var det. Man gick ju inte och la sig tidigt direkt,
men jag klagar inte.

Molnig dag verkar det vara, kan bara hoppas på att det spricker upp lite sen!
Ska in till stan sen och handla mat och lördagsgott med mamma, jag ska köra in och hem också, jippi. Haha!
Ska bli trevligt.

De två alternativ jag hade igår var att antingen vara hemma, eller sticka med en kvinnlig bekant till pappa som också är sångerska till Helsingborg där pappa spelar, vore ju grymt kul, men ärligt talat så orkar jag nog inte det idag.
Känner för en hemmakväll, haha! Får bli en annan gång.

Hoppas på att  göra lite musikteori sen, trots att det är lördag.. men liiiite får jag nog göra! ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0