2009.01.29 - Körskola och halkkörning!

Var på körskolan idag, hade lektion vid 9.00, och det gick superbra!
Har bestämd tid nu till halkkörningen, den 11 februari.
Dock så är det satans dyrt, 1700:-, det är ungefär vad jag äger? Blir helt fattig pga. den skiten nu, riktigt retligt.
Men det måste göras, och jag är glad över att det gått så bra. Har kört i 4 månader och ska till halka redan, känns superbra. Också sksa vi för övrigt samlas den dagen 06.50, HAHA! Man kommer ju sova i bilen känns det som, haha!

Nu är jag i alla fall hemma, precis ätit lite budget nudlar. Euroshoppers egna med kycklingsmak, men det var fan inte mycket till kycklingsmak, smakade bara salt, haha! Så äckligt. Kan inte förvänta mig för mycket för 3 kr för en påse nudlar. Det gick ner i alla fall.

Det är fint väder ute, och jag hade velat hitta på någonting, men har ingen aning om vad och med vem! Tråkigt.
Senare ska jag i alla fall ner och spela in lite sång till mitt projektarbete, också jobba med lite teori. Men det hade varit kul att göra någonting annat för en gångs skull..

Jaja, här har ni mig idag! =)



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0