2009.02.18

Vaknade runt 10 idag, underbart att vakna när solen skiner i ansiktet, älskar det!
Åkte in till stan för att träffa farmor, och handla lite mat med hem, så nu sitter jag här och är helt sjukt trött.
Tanken på allt man har att göra får en spyfärdig, men det måste göras.
Man får bara ta sig i kragen! ;)

Fick hem min väska jag köpt via tradera idag, ska ha den till studenten! Liten och söt, 35 kr inkl. frakt!
Superbra, hon har aldrig använt den och det syns! Kul när man kan göra så bra fynd!

Nä, dags att ta lunch och fortsätta med det eviga plugget. Detta plugg får mig inte att vilja söka vidare överhuvudtaget kan jag säga, jag orkar inte med det mer, usch.

Skulle vilja hitta på någonting idag för omväxlingens skull!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0