2009.02.13 - SPORTLOV!

Äntligen lov igen. En heeeel vecka. Så underbart.
Fredag den 13:e idag, men jag hade min fredag den 13:e igår.
Inte haft en så galet dålig dag på länge som igår. Det var inte många leenden under dagen man fick fram.
Men det känns redan bättre!

Så mitt sportlov ska jag tyvärr fira med att plugga svenska som en galning, handlar om realismen. För tråkigt egentligen, men måste göras. Så, jag har fullt upp idag, hoppas jag får mycket gjort!

Någon som har tips på något extra roligt man kan göra under sportlovet?
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det tror jag. Bara jag inte ångrar mig och bölar (A)

HAHA! Ja tim och dem var bäst. Dem andra kan fan inte sjunga! Inte för jag sjunger bättre själv men ändå, öhhhh! ;D

2009-02-13 @ 19:25:23
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0