2009.02.05 - Arg..

Sitter här nu på morgonen, ska ta bussen snart till körskolan.
Äter två mackor med ett glas mjölk, haha, gott!

Blev dock väldigt arg precis.
För tredje dagen i rad får jag ett mejl från min msn's mejladress,
där någon tydligen försökt återställa mitt lösenord. Jag blir så jävla förbannad.

Vem är det som försöker knäcka mitt lösenord egentligen?
Där är ju ingenting intressant för någon på min msn/hotmail, så snälla lägg av.
Börjar bli riktigt förbannad nu.

Massa snö idag. Suck.. också ska jag köra på det! Känns inte så kul, är galet nervös. Haha!
Ska även stanna efter körlektionen och göra en himla massa teori hade jag tänkt.
Minst 4 prov denna gången + pärmproven, helt klart. Tur att man har egenskapen att läsa ovanligt fort i alla fall.
Puh!

F.ö, jag fick tigerbalsam i ögat i morse. Hur lyckas man? AJ!



Jädrands morgontrött Madeleine.. Haha!
2 kommentarer
Postat av: Michelle

Alltså, palla?! Omoget som fan att göra så, men jag tror du själv vet vem det kan vara också. Men ändå, så gör man inte. Fin bild iaf niplään! xD

2009-02-05 @ 10:17:40
URL: http://smjb.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vilken körskola går du på? :)

2009-02-06 @ 15:47:10
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0