2009.02.03 - Ny dag..

Precis kommit hem från skolan. Det var faktiskt kul!
Började dagen med sång vilket gick jävligt bra för att vara klockan 9 på morgonen, sjöng låten "Alone" med Heart.
Sen var det Michelles lektion, där jag fick medverka och sjunga med Michelle.
Det var sjukt roligt, haha, som vi garva! =)

Sen var det ju dags för en förbannad håla. Kul. Men vår lärare gav oss i alla fall information
om att på måndag kommer ett jazzband och spelar för oss. Jag ÄLSKAR jazz. Det ska bli sjukt roligt.
Under hålan mötte jag upp en vän och pratade massa, sen efter det hjälpte jag Michelle lite med sitt projektarbete.

Religionen var helt okej. Vi snackade om Islam idag, det är väldigt intressant då det finns så mycket lära.
Det är ju skitkul att lära sig nya saker. Vill plugga både det ena & det andra, men tiden räcker inte riktigt till i planen!
Hade nog behövt 200 år på mig i mitt liv för att hinna med att utbilda mig till det jag vill, haha.

Nu ska vi snart iväg till Landskrona. Brorsan ska på trumlektion, och vi ska handla mat.
Hemmalagad pastasallad och grilland kyckling ska vi äta idag. MUMS! Just nu är det min absoluta favoritmat.
Galet gott. Haha!

Ska försöka spela in lite sen om tiden räcker till.
I'll be back.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0