Goodie!

Denna dagen blev som tur är bra ändå, trots allt. Det har varit bra stämning på jobbet, vi har haft skoj, och kunderna har varit jättetrevliga. Sen är det ju även massvis med människor från hela världen runt Köpenhamn just nu pga. klimatmötet, och det är väldigt intressant. Människor från världens alla hörn, som inte är rädda för att fråga något eller bara börja prata allmänt!

Kom hem för en halvtimme sen, och nu sitter jag i soffan och glor på tv.. det blir film strax med familjen. En skräckis som heter "Drag me to hell". Ingen aning om den är bra, men dem påstår att den är riktigt bra.. hoppas den är bättre än "Public Enemies".

Men nu ska jag mysa ner mig i soffan med vår nya filt som är meeeegavarm, och så mysig.

Ha en underbar lördagskväll! ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Kan inte jag få den filten när ni är klara med den? :D

2009-12-12 @ 23:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0