091222

Två dagar kvar till julafton, och idag är jag ledig. Ställde inte klockan, utan sov till 11. Så himla skönt! Jag och brorsan ska iväg idag faktiskt. Först in till stan och fixa en grej med bilen, och sen iväg till Center Syd och leta efter vinterkängor till honom, och vinterjacka till mig. Har rean börjat lite smått? Då kan man ju kolla lite där med.

Sen har jag fått min lön idag. Vi har bara fått för tre veckor, och den resterande veckans lön får vi tillsammans med januarilönen. Lite surt, för det kan bli lite tajt ända till januari, men samtidigt så kommer det bli en väldigt bra lön i januari då så att säga.

Nu ska jag borsta tänderna, och ta på mig en massa varma kläder och sen köra iväg med brorsan. Hoppas vi kan hitta något fint!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0