Abstinens..

De människor som känner mig väl vet om att jag har EN enda last. Den lasten är enorm och det känns ibland som ett missbruk.. Nä, vi snackar inte cigaretter, snus eller alkohol (rör aldrig något utav det..), utan jag snackar om..

CHOKLAD!

Idag har jag värsta abstinensen. När åt jag choklad sist? Värsta minnesluckan. Haha! Kakor med choklad hade också varit gott.. åh, så jobbigt.

För att lindra sötsuget ibland googlar jag faktiskt massa kakor, choklad tårtor m.m... och det kan hjälpa lite... kolla in dessa, hur kan man inte äta det? Det är ju så jäkla gott...

Däremot vill jag fråga en sak med tanke på bilden längst ner;
Säger ni chokladbulle/cocosboll/negerbulle? - Var ärliga nu! =)











Någon mer än jag som dreglar? Sötsuget försvann lite faktiskt, haha! ♥
4 kommentarer
Postat av: Linus

"Negerbulle" har hängt med sedan barnsben! Syskonbarnen får däremot lära sig "chokladbulle". Antar att tiderna förändras :-)

2009-08-27 @ 13:45:43
Postat av: Anonym, än så länge i alla fall =).

Tack tös ... Jag som nyss hade blivit av med mitt egna choklad-sug xD.. Hehe...

2009-08-27 @ 14:46:50
Postat av: Anonym

negerboll heter det ju:) bulle? what the hell:P

2009-08-27 @ 16:29:32
Postat av: michelle

negerbulle, det har man sagt sedan barnsben. ^^

2009-08-27 @ 20:30:13
URL: http://smjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0