090830

ÅHHH!!!

Twilight var ju SKITBRA! Ska lätt köpa den. Snart. Fullkomligt underbar! ♥

Jag har inte tidigare förstått uppståndet kring den manliga skådespelarens utseende, han som spelar Edward, men nu efter filmen förstår jag. Han har en otrolig utstrålning och en karisma som är obeskrivlig. Ja, svinbra var den iallafall. Jag älskade den.

Jag har precis ätit frukost nu, och ska snart göra mig iordning för att åka in till stan på ett möte, japp, en söndag! Haha! =) Gick faktiskt upp 05.45 idag, för vi skulle åka och hämta pappa i Helsingborg, så nu är han hemkommen, men jag lyckades somna när vi kom hem och sov gott i två timmar till!

Senare idag kommer brorsans vänner hit för att fira honom lite, ska äta pizza och kladdkaka de gottegrisarna! ;) Men jag ska banne mig se både "PS I love you" och "Twilight" idag, och bara myyyyysa! :)

Puss sålänge! ♥


1 kommentarer
Postat av: Tim

Hmpf, jag tycker fan att jag är snyggare än den jävla Edward. >:c

2009-09-01 @ 16:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0