090821

Sista dagen i Göteborg. Kluvna känslor.

Ikväll får jag åka hem till min älskade far, bror och vovve! ♥ Men vi lämnar världens bästa shoppingställe, en galet rolig varmlänning och en supertrevlig fransman! Vet ni vad som känns bäst? Att få komma hem såklart, borta bra men hemma bäst. Men jag måste säga att Nordstan är världens bästa shoppingställe, jag ÄLSKAR det! Har shoppat lite igår, och ska shoppa mer idag.. haha, megatrevligt.

Nu har vi precis ätit frukost, och sen ska vi iväg och kolla runt lite, och sen avsluta med shopping innan bussen går hem ikväll kl 19.40!

Ni får ha det underbart, så kanske jag hinner uppdatera när jag kommer hem, men imorgon så ska ni få se allt som har inhandlats, det är mums!

Vi hörs ikväll! =) ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0