Im fine!

Röntgen idag gick superbra! Det var skithäftigt.
I och med att det var min mage de undersökte så använde de helt enkelt ultraljud för att kunna se mina inre organ på bästa sätt, så man såg ju allting på skärmen, det var döballt!
Så hade den otroligt trevliga läkaren en jättesöt liten tjej som praktikant, och hon verkade så nervös den stackaren.
Han pekade på skärmen och frågade henne: "Vad är det där?", och hon var antagligen så nervös att hon inte kom på det. "Mjälten, eller?", sa jag av ren reaktion, haha! Jag hade rätt! Det är inte lätt att se på ultraljudsskärm.. allting ser jäkligt konstigt ut, men wow vad jag lärde mig mycket idag.
Hade jag inte varit musiker hade jag definitivt utbildat mig till läkare, utan tvekan. Jag är så intresserad av allt som har med det att göra så.

Haha, som sagt så var jag tvungen att fasta i 4 timmar innan, och jag blev fan tokig. Jag var SÅ jäkla hungrig!
Så direkt efteråt sprang jag till kafeterian och köpte en sandwich, en chokladboll och en Zingo dricka. Haha, sockerkick ^^
Otroligt gott, hade ju lätt kunnat kränga det jag köpte gånger 4.

Har precis lagat mat till familjen, och OJ vad lyckat köttet blev. Jag har ju knappt någon kunskap, så jag bara hällde på kryddor som jag hittade i skåpet, och mums så gott! Haha.

Så nu ska jag snart skjutsa brodern min in till stan, han ska prova på en lektion i piano, hoppas han tycker det är kul!
Fast lärarinnan hade jag själv när jag var liten.. hon fick mig att vilja lägga av, men jag hoppas hon har bättrat sig!

Vill ni för övrigt se två par skor som fick mig att nästan sätta i halsen?
www.odiumclothing.net är en hemsida med lite mer alternativa kläder, och jag kan inte göra annat än att älska dem.

Kolla in dessa underbaringar. Vad tror ni om de vita till studentenfesten jag ska ha?
De kostar 799kr, resp. 829kr!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0