2009.04.05 - Nu ska vi hem!

Klockan är 09.32 i skrivande stund, och vi har sakta men säkert börjat packa ihop.
Frukosten är gratis här på hotellet, och fy fan vad jag är mätt.. Jag är inget fan av frukost,
men här har jag jäklar i mig ätit som fasiken för att vara Madeleine.
3 knäckebröd med ost, salami och gurka, keso (aldrig ätit innan, ny favorit för min del, jättegott!), 4 havreflarn kakor med choklad och 2 syltkakor (kakor serveras på morgonen.. men jag klagar inte)
Så både hälsosam och icke hälsosam frukost för min del, men guuuud vad gott det var.
Jag toppade allting med en kopp kaffe och massa kaffegrädde, så nu är jag fit for fight för dagen!

Vi ska även åka inom mormor idag innan vi sticker hem, vill träffa henne en gång till.. Jag hoppas hon mår ännu bättre idag.. Stackars mormor.. =/

I alla fall, jag har aldrig lagt upp dagens outfit idag, men här på hotellet har dem ett skitbra skrivbord, jättebra ljus och allting så jag tänkte visa vad jag har på mig idag!



Jeans - Gina Tricot
Linne - H&M
Converse (kopior) - Skopunkten
Skinnjacka (fejk) - H&M
2 kommentarer
Postat av: Fredde

Tja Madeleine,

Droppa in av ren nyfikenhet när jag surfa runt på olika bloggar och läste om det som hänt med din mormor och hoppas hon blir bättre samt kryar på sig. Plus lycka till med bloggen. Förresten, om du behöver sväva iväg lite fåå tänka på annat spana in detta blogginlägget: http://spies.nu/?p=163



Ta hand om dig!

Häls,

Fredde

2009-04-05 @ 11:26:01
URL: http://www.spies.nu
Postat av: Kim Trybjer

Fantastiskt! Tummen upp för dig som anpassar din klädstil efter din kropp! Du bär dem väl:D

2009-04-05 @ 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0