Torsdag 2008.10.30

Har ej jobbat med projektet idag, för att idag fick jag förfrågan om att hoppa in ganska akut på en liten spelning i helgen.
Så på lördag kommer jag sitta mellan kl. 11-14 på musikcaféet i Landskrona och spela. Ska bli skoj!

Just nu känns det som om jag utnyttjar min blogg lite för att skriva av lite känslor. Det har varit jobbigt nu de senaste dagarna som ni vet.. och det känns som om det behövs!
Har fixat en begravningskrans idag till farfar, och den kommer inte vara likt någon annan överhuvudtaget.
Har även bestämt vad jag ska sjunga på begravningen med pappa som pianist.. Det blir i alla fall "I will always love you", för den älskar farmor mer än någon annan låt, och farfar tyckte om den så otroligt mycket han med, speciellt för att den berörde hans fru, farmor, så mycket..

Imorgon ska jag försöka lite med projektarbetet om jag bara hinner, ska göra färdigt en inlämningsuppgift imorgon också..

Hoppas ni kan komma tillbaka och läsa!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0