2008.12.30 - Snart nyår

Imorgon är det sista dagen på detta året.
Hur har mitt år varit då? Bra till en början, men sen bröt helvetet loss.

En olycka kommer aldrig ensam, och så har det varit för mig och min familj. Olika saker, gång på gång har skett
av alla olika slag som har tryckt ner oss, och det har faktiskt varit ett helvete. Hela familjen är överens, det värsta året någonsin för oss. Totalt fruktansvärt.
Folk vi litat på har visat sig vara tvärtom, och ja, en himla massa annat skit. Tragiskt nog.
Men vi ser fram emot ett nytt år 2009, då jag b la tar studenten och blir fri från skolan. Känns underbart.

Idag för övrigt hängde jag med älsklingen, hans syskon och hans pappa som är nere ända ifrån Trondheim i Norge, till Väla köpcentrum. Jeansen jag köpte igår i Landskrona som var för stora bytte jag där istället, och bytade till ett par som satt perfekt, wohuu.

Köpte även en sån, ögonfransfärgning. Jag har mörkbruna ögonfransar, men skulle vilja se hur det blir med kolsvarta färgade. Någon som har erfarenhet av sådant här? Köpte Depends på H&M för 89:-, ska prova senare ikväll.

Ska sätta mig med projektet nu, och hoppas även på att David kanske känner för att komma ut ikväll, om inget annat så kommer han faktiskt imorgon på nyår, jippi!!


Hittade denna bilden på google, så vacker. Vill veta vem som skapat den!
1 kommentarer
Postat av: Matilda

Slänger upp en bild på min tatto i bloggen nu!

2008-12-30 @ 20:12:55
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0