2008.12.29 - Äntligen!

Nu är min dator fixad, haft lite strul med det trådlösa nätverket.
Nu är det bara min kamera kvar som ska fixas.. gud vad jag saknar den kameran, det är ju helt sinnesjukt.
Ska skämma bort den sen med nytt fint objektiv, haha!

Ska in en vända till stan och hjälpa min farmor med DVD spelaren hon fick i julklapp av min familj, skitsnygg
liten DVD spelare som kostade 295:- på ÖB, av märket Denver. Hur smidig som helst, men ingen scartkabel följde med  så det är det som fattades. men nu ska det fixas.

Sen idag är det projektarbetet som gäller, pappa och jag ska fortsätta lite på låten vi började på igår, den är helt fantastisk.

Sen måste jag försöka hitta en bra tatuerare att beställa tid hos, vill ju göra min Sonata tatuering snart.
Har kollat in tatueraren i Löddeköpinge, han verkar riktigt bra.
Är det någon som har erfarenhet hos honom? Dyrt/billigt? Lång väntetid?
1 kommentarer
Postat av: Matilda

Min tatuering jag har på min arm (mitt namn på vänster underarm) har jag gjort hos Johan i Lödde. Dom har sjukt lång väntetid, flera månader. Och pris är 1timme/1500:- 2timmar/ 2500:- .. Du kan få se bild på min tatto ifall du vill!

2008-12-30 @ 17:57:05
URL: http://matildaasaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0