2008.12.26 - Mellandagsrea

Mamma & jag stack till Nova Lund idag för att kolla in mellandagsrean, och visst fick vi tag i någonting.
Två minijackor från Gina, en bh och en svart ziptröja från H&M, sammanlagt 500:-, helt underbart.
Varje minijacka kostade egentligen 299:-, men nu var det halva priset som gäller. Åk till Gina om ni vill fynda, där är grymt mycket jämfört med t ex H&M, lite tråkigt att de hade så lite rea. Men imorgon är det Center Syd som gäller, då vill jag till Cubus! ;)

Saknar min kamera som fan helt ärligt, för jag fotografera lite av mina prylar jag köpt idag, och även vad jag fick på julafton, men ni ser själva kvalitén, här är sakerna i alla fall!

Julklappar:
                
Tröja från Gina.                                                             Studentskor

                                 
Mössa från H&M                                                                                 Bok om teckningstekniker.

                   
Röd plånbok från Wedins                                                              Western Digital, portabel hårddisk 250GB.

Plus 1000:- i kontanter av mina kära föräldrar.
Fick även en otroligt fin dagbok av min fästman David, precis en sådan jag ville ha. Jippi!

Fynd på mellandagsrean:

       
Kort jacka från Gina, ordinarie pris 299:-, reapris 149.50:-
Köpte även en likadan fast i svart sammet.


Svart ziptröja, ordinarie pris 198:-, reapris 98:-
Skitdålig kvalité på bilden, jag vet.

Till sist en bh, men den får ni inte se.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0