2008.12.25 - Juldagen

Juldagen idag, och det innebär 100% slöande hemma hela dagen, haha.
Helt underbart, vaknade även upp till sol och en underbar vind som smekte mina kinder med underbar kyla, lovely.

Imorgon är det annandag jul, och då är det mellandagsrean som gäller. Jag & mamma ska till Nova Lund, och shoppa såklart. Jag längtar!

Slappar ni också bara på juldagen eller hittar ni på en massa skoj? Jag ska nog se film, brorsan fick "Kalle & Chokladfabriken", den har jag ju inte sett än, så det känns som ett måste.

Kan tyvärr inte bjuda på någon bild, kan inte ladda upp bilder just nu tydligen!

Hoppas i alla fall ni fick en riktigt mysig julafton, det fick jag.
Ska fotografera alla sakerna jag fick senare idag så ska ni få se! =)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0