2008.12.07 - Center Syd

Blev en runda till Center Syd idag med älskling för att försöka få ihop de sista julklapparna.
Det misslyckades.

Jag hittade ingenting till någon förutom mig själv, haha.
Har visserligen köpt nu till mamma och lillebror, och vet vad jag ska köpa till pappa, och jag & David har kommit överens nu, det får bli att köpa lite stuff till varandra under mellandagarna!

Det jag fann idag var två 3/4 toppar från Lindex, en svart med vita prickar och en heltvit, skitsnygga.
Ett velourset, väldigt lik Juicy Coutures, från Cubus, svart för 298:-.
Ett par örhängen (töjningar 3mm, räknas knappt som töjning tycker jag, haha), grymt snygga från Stjärnurmakarna, och jo, dem har töjningar där, jättesnygga t o m ! 70:- bara för ett par!
Jag är nöjd med dagen, hade trevligt med David.. bara önskar att han följt med mig hem efteråt.. =/

Pappa har kommit hem förresten, vilket betyder att synthen är på plats i källaren, vilket leder till att det är inspelning som gäller för min del imorgon, wohuu!

Ni får en bild på setet jag köpte idag, det är jätteskönt, och nu ska jag ner till soffan och smaska på en chokladtomte! <3


Snyggt och mysigt.. och faktiskt det första myssättet jag har, aldrig ägt ett par slappebyxor förr!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0