2008.12.05 - Fredag!

Äntligen fredag.. känns som en lättnad.

Imorgon är det antingen Center Syd eller Väla som gäller,
för att imorgon ska det julhandlas, så mysigt!
Funderar fortfarande på vad man kan köpa till de i familjen..

Har ni tips på vad man kan köpa till en 13 årig kille?
Han älskar datorer, trummor och behöver alltid en ny deodorant.. men har ni något tips på någonting annat man kan ge honom, någonting roligt kanske?

Och vad kan man ge sin fästman? Känner mig helt.. tom i huvudet när jag tänker på julklapp till David, haha, jag har INGEN aning!

Senare idag ska jag sätta mig ner vid Cubase och mixa min färdiginspelade låt i de nya högtalarna, det ska bli mycket spännande! Återkommer antagligen senare..
Tills dess.. kolla in dessa fina choklad cupcakes.. så gott det hade varit!!!


Mmm.. choklad!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0