Kommande vecka.

Vilken söndag. Vilken helg.

Såg att ett inlägg jag ladda upp från telefonen igår inte kom fram. En bild från kyrkan jag sjöng i. St. Pauli. Var fantastiskt fint bröllop! Fanns en liten flygel jag spelade på och ljudet var pampigt.

Idag var det dock jobb.. som tusan. Wow så mycket folk det kom! Helt otroligt. Vi på Lucy's är så tacksamma såklart, men det är något intressant med den faktan att alla kommer i olika omgångar, och typ samtidigt. Haha, det är lite knepigt... Men det gick bra. Sitter dock just nu väldigt trött i soffan.

Imorgonbitti ska jag upp tidigt och tvätta. Sen duscha och göra mig iordning. Sen är det besiktning av bilen, sen iväg till Lucy's och möta upp alla kollegor.. för sen är det dags för Paintball. Det kommer göra så ont. Jag vill inte... men har inget val, haha. Får se om jag klarar mig imorgonkväll.. håll tummarna.

Godnatt!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0