... by night.

Godkväll.

Jag har jobbat så mycket. Inte nog med Lucy's så fick jag ett riktigt roligt erbjudande rörande Helsingborgsfestivalen. I showtältet har dem alltid en grym show som jag ska få medverka i, dock endast på torsdagen och fredagen, tyvärr inte lördagen, men då har jag en inhoppare som jag ska träffa imorgon. Kommer köra 10 - 15 låtar, hits, iallafall och ser fram emot fint väder och massa drag i publiken. Kan bli riktigt, riktigt roligt.

Jobbat idag. Imorgon ska jag upp för tidigt och tvätta, möte med min inhoppare om låtval osv, och sen iväg till Lucy's och jobba en sväng.

Kommer däcka i princip när som helst, så vi säger så sålänge.. I will return.

Godnatt.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0