Härlig torsdag

Vilket underbart och fantastiskt väder.

Hade INGENTING att göra på jobb. Jag fick sluta vid 16, och jag blev superglad faktiskt. Då hann jag njuta av det fina vädret, äta en god middag med min familj i trädgården, tagit en lång dusch och tvättat håret och hunnit svara på en massa mejl.

Har blivit bjuden till releasefesten för Stefan Gunnarssons soloalbum den 26:e maj i Göteborg, så dit ska jag och pappa bege oss. Det ska bli så fantastiskt roligt att få träffa så många nya människor, spännande som bara den.

Har även bokat in en liten spelning redan i december, toppen! Hoppas det rullar på såhär, hade ju varit trevligt, hehe.

Imorgon blir det som sagt först jobb i några få timmar, sen blir det musikvideo inspelning, så himla spännande!

Nu blir det "Kniven mot strupen" på tv3. SKITBRA program!

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0