Jobb

Oj vad tiden flyger iväg. Från kl 11.30 satt jag och hämtade texter på nätet, snyggade till dem, och skrev ut dem. Det tog flera timmar, har ju i och för sig inte bara 10 låtar.. men tiden bara rinner iväg. Sitter nu och sätter in dem i pärmen, och även det tar ett bra tag. Men det är trevligt, sitter med gitarren och sjunger gamla låtar man nästan glömt bort. Alltid mysigt! :)

Köpte ett öresundskort idag till jobbet som börjar nästa tisdag. Det gäller från Landskrona till Köpenhamn, och för 30dagar kostar det 2450kr..  suuuuurt. Men ja, jag hoppas det lönar sig åtminstone. Är väldigt nervös inför första dagen.. jisses.

Nu får jag nog fortsätta med att sätta in texterna i min pärm, annars blir jag aldrig färdig.



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0