090926

God Morgon! ♥

Mår alla bra denna muliga och gråa lördag? Jag gör. Jag har sovit, men är fortfarande trött dock, men ser fram emot denna dag. Mamma & jag ska senare till en loppis och sen ska vi till Familia och kolla runt. Ska bli trevligt!

Tänkte shoppa lite pocketböcker också idag hade jag tänkt. Jag har blivit en riktig bokmal! Hahaha. Förr när jag hade en ledig stund satt jag & surfade meninglöst framför datorn, nu tar jag istället ett glas mjölk/kopp varm oboy och sätter mig i soffan och läser. Det är tusen gånger bättre, och så underbart.

Låter meganörd kanske, men jag tycker om det. Att fky från verkligheten en stund och bara bry sig om storyn i boken är något speciellt. Jag älskar det!

Klickade mig runt på cdon.com där jag köper alla mina pocketböcker osv, det är superbilligt där! "Twilight" filmen klickade jag hem för bara 79kr, och en ny pocket bok med svensk verklig historia om en 14årig tjej vars liv förändras helt efter en våldtäkt för bara 34kr! Perfekt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning innan vi åker! ♥



En utav böckerna jag beställde...



1 kommentarer
Postat av: Linus

En snål student rekommenderar Adlibris - http://www.adlibris.com



Fri frakt om du har tid att vänta några dagar extra, eller 19 spänn för vanlig a-post.

2009-09-26 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0