Ni är fina.

Alla kommentarer, meddelande, sms, samtal... allt ni säger och skriver är så fint. Jag vet att det är en liten skillnad, men för mig är det en enooorm skillnad då det förr påverkat mig så mycket. Ni vet om att alla har sina små idéer om sig själva. Det är upp till var och en, och detta extremt lilla ingrepp förbättrade mitt självförtroende enormt. Det är det lilla som gör det stora, det ska man komma ihåg. Vissa mår toppen när dem köper ett nytt underklädessätt, jag valde att göra någonting åt ett komplex, jag mår super! 

Idag har jag jobbat hårt banne mig! Både igår och idag har jag varit själv i restaurangen och det har varit högt tempo, så känner mig lite mör i kroppen. Ska tatueras från kl 10 imorgon fram till jobb kl 17, sen är det helg lördag och söndag och då vankas det musik. Ska bli helt fantastiskt. 

Nä, nu blir det läggdags. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0