JADÅ!

Visste väl att det skulle bli bra. Har haft en helt otrolig dag.

Musikmötet idag gick helt strålande.. jag är så taggad att jag vet inte vart jag ska ta vägen! Det händer så mycket, och det blir SÅÅÅÅ bra.

Sen utöver det så har jag massa fina bröllop framför mig jag ska sjunga på, och lite andra mindre tillställningar, och massa låtskrivande, och lite jobb på Lucy's med fina gäster, massa sol och mys hemma i mitt vackra hem.. glädje.


Äntligen vänder det, och det är riktigt, riktigt bra att vara envis. Jag har mått fruktansvärt dåligt ett tag nu pga. massa olika faktorer, men jag vet varje gång att det kommer bli bättre, och det blir det verkligen. Varje gång. Det är äckligt tufft, och livet är aldrig perfekt, men nu är det verkligen på väg åt helt rätt håll.

Fortsätter lyckoruset med att fortsätta tatuera min sleeve imorgon sen jobb. Oh yeah. ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0