Fullmoon

Tror jag låg i en kvart inatt och bara beundrade månen... jag blir helt tagen! 

Mina tankar går åt metal, vinter, kyla, mörker, fullmåne, skog, melodier.... åh, det är så svårt att förklara och måla upp en bild för människor som inte alls tänker i de banorna. Jag vet ett fåtal som vet exakt hur jag menar, och det är en riktigt, riktigt härlig känsla, om än att det låter lite halvflummigt.

Veckan är över, jag har haft både mycket och lite att göra och det har varit väldig berg- och dalbana. Imorgon börjar en ny vecka som jag tror stenhårt på.

Idag var jag iallafall med min fina Malin på bakluckeloppis. Allt skit jag ändå tänkt slänga drog jag med dit och fick sålt nästan alltihop, tjänade en bra slant på det där. Sen gav jag bort massa kläder jag äntligen rensat ut till mina kusiner också, skönt att veta att det kan komma till användning. Så bakluckeloppis, BRA GREJ! 

Den 27:e maj ska vi ha det på Lucy's, där finns enormt mycket plats, och jag tror det kan bli succé. Bara så typiskt att jag själv inte kan hinna springa runt och köpa massa fint! 

Nåväl, nu stänger jag ner här, och vaknar upp imorgonbitti med en ny vecka framför mig. Nu kör vi. ♥
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0