Fint.

Dagarna rullar iväg. Jag ler, mår bra, ser framtiden. Ler lite till.

Idag har jag gjort lite allt möjligt faktiskt, känt mig hyffsat produktiv ändå. Blev en del musik ett tag också.
Men imorgon är det jobb igen, likaså ons - fre. Ska bli riktigt trevligt med tisdag imorgon, betyder mycket fint folk på Lucy's, och förhoppningsvis om vädret tillåter, många fina bilar att titta på.

En bekant berättade nyss att uttrar sover flytandes i vattnet, och för att inte flyta ifrån sin partner håller de händer hela natten.

HUR GULLIGT? Kanske är lite så jag är ikväll.. lite blödig. Men ja, jag dog lite inombords av lycka när jag läste det. Så sjukt sött.

Kärlek på det. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0