Tårögd.

Ni är så otroligt fina.

Jag fick så fina kommentarer både här och på Facebook. Jag fiskar aldrig efter komplimanger om utseendet, utan jag ville bara skriva ren fakta hur jag har haft det, och hur tacksam jag är mot människor som ställer upp och hjälper till.

Så alla dessa komplimanger, och fina ord. Kärlek på er. Ni är fantastiska.

Många undrar över priser osv hos Leena på Artek Estetik, och för att ni ska få så bra överblick som möjligt kan ni gå in på hennes hemsida HÄR, och är det något ni är osäkra på så ring henne. Leena är världens goaste människa att samtala med

Tveka in. Jag är henne evigt tacksam. Snoken jag innehar är jag numera stolt över, och det är verkligen en inre frid när man för första gången känner: "Nä, jag duger faktiskt".

Jag tycker dock det är viktigt ibland att inte låtsas som att hela livet alltid varit okej och är okej jämt och ständigt, för ALLA vet om att det faktiskt inte är så. Min skolgång var inte perfekt. Liksom många andras. Jag blir rasande förbannad så fort jag hör något barn som utsätts för mobbing. Det ska inte få förstöra människors liv som det faktiskt gör.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0