Överraskning.

Idag spelade jag på ett fint bröllop uppe i Laholm. Mamma hängde med som resekompis och vi hade superroligt. Fina mamma.

Nåväl, på vägen hem får jag ett sms av min tatuerare Malin på Heartbreak Tattoo att hon hade en överraskning till mig. Jag blir ju SÅÅ nyfiken när folk säger så. Jag är extremt nyfiken när det kommer till sådant, och hon avslöjade överraskningen med hjälp av ett mms.

Detta nedan har en kille som tatuerar sig hos henne suttit och gjort nu, och nu är den färdig. Ser ni? Jag tappade hakan. Jag typ... svalde tungan? HAHA. 

Klart man blir smickrad. Han ville dock göra klart för alla att han inte är en knäpp stalker, 'cause he isn't. Han är en cool och trevlig snubbe som ville ha en pinuppa på armen, och han valde en bild av mig som min fina Fröken Stiverius tagit. Smickrad som sagt. 

Vad tycks? 

2 kommentarer
Postat av: C

Riktigt snygg. Hon är duktig.

2012-06-09 @ 20:07:33
Postat av: Avarquare

Shit vad nice ^^



SV: hahha XD tack<3

Ha en awesome helg du med :))

2012-06-10 @ 11:28:20
URL: http://avarquare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0