Midsommarhelg

 
Så underbart det har varit med midsommarhelgen!

Jag jobbade midsommardagen men det gjorde ingenting, vad ska man annars göra den dagen liksom? Jobbade dessutom inte förrän på eftermiddagen, och det var mysigt att ta hand om alla som inte orkade göra mat hemma! 

Jag firade midsommar med min familj, min fasters familj och min äldre brors familj. Han har två småttingar jag är faster till, och kan ni gissa om jag är stolt? Benjamin och Vanessa, mina små knyten. Helt tomt nu när dem inte är här längre, de bor nämligen typ 90 mil härifrån.. uppe i Huddiksvall. Saknar er ♥

Nåväl, har ni också haft det bra? 

Jag har fått lite spelningar osv bokade nu i dessa dagar, så det flyter på fint här. Nu drar även låtskriveri och inspelningar igång efter midsommarhelgen, ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen. Startar min vecka imorgon, måndag, med att ha sånglektion. Första på alldeles för lång tid, men vi båda har haft fullt upp på vars ett håll. Ska bli helt UNDERBART.

Sen har jag även klarat Assassin's Creed II nu ikväll. Bra story, nu blir det att fortsätta... storyn är ju så spännande.

 
Jag avslutar inlägget med hur jag såg ut på midsommarafton (blommig fin klänning i viskos, perfekt skick, på Emmaus Fredriksdal för 79kr), och önskar er en god natt.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0