Ett år sedan.

Varit lite nostalgisk fram och tillbaka idag.

För ett år sen var jag i Norge, skulle snart köra den sista showen för säsongen. Tiden går så fort?

Jag träffade Lisa & Skye idag, fina ni. Energin är toppad! Sen var det jobb och J.Tex gjorde ett helt amazing jobb idag. Fy vilken artist. Att han inte är världskänd är faktiskt ett under. Dansk man som låter tvättäkta amerikan och har ett sound som jag bara dör lite inombords av. Att bara sitta på min träveranda när solen smyger sig fram och lyssna på hans musik är ju definitivt klockrent. Nä, J.Tex, LYSSNA på honom.

Nu ska jag sova. Imorgon är jag ledig, ska jobba med musiken och sen kl 16 så är det till Svalöv för att sjunga nationalsången som gäller. Wish me luck.

Jag för ett år sen i lägenheten i Oslo som jag bodde i tillsammans med min väninna Toy... Vi lyssnade på Rasmus Seebach varje morgon för att bli någorlunda pigga och glada, men det som var det bästa med allt det var att Toy är så fantastiskt tondöv, att hon inte vet om hon sjunger på samma låt fortfarande eller ej. Vilket resulterat i att vi har en i princip intern låt som är en Toy-mix av Rasmus Seebachs låtar. Helt fantastiskt. Därför kan jag bara inte sluta le och skratta när jag hör hans låtar och ser henne framför mig. Minnen ♥


1 kommentarer
Postat av: Skye

Underbara du! It's a give and take <3



Thank you for Being!

2012-06-06 @ 21:17:49
URL: http://skyes.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0