Sjuk.

Ok. Jag har i princip inte varit sjuk sedan oktober 2010 när jag arbetade på Wallmans och låg nästan död i 4 dagar i sängen. 

Men i onsdags vaknade jag med världens halsfluss och varit sängliggandes i två dygn. Men... jag fick bra medicin av en BRA läkare för en gångs skull, och jag är redan mycket piggare. Jag har även ett bröllop imorgon och det kan man ju bara inte missa, har ju längtat i ett helt år! Så det känns bra. Sjukskrev mig en dag från arbetet ( i torsdags ), och det kändes ju sådär. Fast man är sjuk och är helt död i kroppen är jag så rackarns rastlös... men, jag sov bort dagen och tur jag har med föräldrar med. Pappa hjälpte mig till läkaren osv, sen kom mamma och knackade på med pizza, läsk, glass ( i mängder....), romerska bågar och halstabletter. Hur söt? Tack. ♥

Så idag springer jag ifatt allt jag inte hunnit nu de senaste dagarna genom att tvätta kläder, och måste iväg och handla mat... helt tomt. Nu efter all glass bara längtar jag efter att få käka mat. Åh.. tänk tacos, sallad.... nomnom. Blir nog tacos ikväll.

Hoppas alla får en toppenhelg, min blir fartfylld! 


1 kommentarer
Postat av: C

Krya på dig vännen. Kramar

2012-07-09 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0