I'm back!

Äntligen, ÄNTLIGEN har jag en fungerande dator igen.

Har försökt blogga via blogg.se-appen men det har bara inte velat fungera. Men nu har det löst sig.

Min älskade lilla Acer Travelmate laptop som jag haft i många herrans år och som fortfarande fungerar perfekt, har dock fått ett stort fel... den bränner laddningssladden. NI vet där man stoppar in sladden? Där liksom gnistar det antingen till lite, eller så blir det bara så otroligt varmt... Någon som vet vad det kan bero på? Hade någon kunnat laga den datorn hade jag gråtit av lycka. Jag verkligen älskar den! Den och jag har rest otroligt mycket.. Hela Diggiloo-turnén genom hela Sverige, alla mina resor till Norge när jag bodde där etc.. Finns det någon som tror sig kunna fixa den, kontakta mig!

Nåväl. Vad har hänt sen sist? Sist var jag sjuk, inte riktigt helt kry än då jag har en envis rethosta kvar. Men jag har jobbat, haft lite strul med taket på huset osv, men jag tror saker och ting kommer lösa sig bra snart. Man får inte glömma att lägga lite tid på sig själv så man inte gräver ner sig för mycket i saker och ting.. eller hur? Samtidigt har jag haft en otroligt kreativ period, och jag vet att plattan kommer bli grym.

För övrigt har jag uppdaterat mitt gamla sinne lite med något som heter TumblrMetaleleine heter jag där, följ mig. Jag tyckte det var superroligt, samma med Instagram. Underbara påhitt kan jag tycka, folk tar så fina bilder!

Sen har jag även en ny gilla-sida på Facebook. Den hittar ni HÄR!

Nu har jag jobbat i 11 timmar iallafall, så nu ska jag sätta igång tv:n en stund försöka sova..

Godnatt! ♥
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0