Vacker dag.

Jag har bara haft det så fantastiskt idag. Solen väckte mig efter många timmars sömn. Haft sällskap av en utav mina bästa vänner heeeela dagen. Ätit gott. Skrattat så maten nästan kom upp igen, haha.

Endast en enda negativ sak på hela dagen, och den var rätt negativ, men ändå så känner jag hur jag tacklar det med en positiv anda, det blir så mycket lättare.


Idag hann jag t o m med lite egentid. Då åkte jag ut till kyrkogården som jag haft dåligt samvete för att jag inte varit på sen.. ja, väldigt, väldigt länge. Det är en sten du besöker kanske men, känslorna blir så starka. Man fokuserar bara på en sak den stunden. Jag gör det iallafall.

Nogpratat. Lite bildbomb på detta sen säger jag godnatt.






0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0