Torsdagmorgon

Det är morgon. Det är mörkt. Det är kallt. Jag vill stanna kvar under mitt mycket varma och sköna täcke och sova bort hela dagen.

Men näe, så blir det iallafall inte! Jag ska snart iväg och fixa lite ärenden innan jobbet kl 10.30, sen jobbar jag fram tills stängning ikväll vid kl 21. Så blir heldag och säkerligen mycket trevligt.

Vill bara tipsa er om en sak inför imorgon. Imorgon är första duellavsnittet av The Voice Sverige och jag är med i det första programmet kl 20.00 på TV4.

Men sötnosarna på produktionen släppte en förhandstitt på en annan duell som också är med i första programmet som ni kan klicka er in på HÄR för att se hur det fungerar, plus att det är två grymma sångare som ni kommer få höra.

Ha en fin dag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0