Metaltown

Varit en helt okej dag. Den har rullat på rätt fort. 

Idag slog det mig återigen; Metaltown. Jag bara måste dit i år. Marilyn Manson, Slayer.. Lamb of God. Sabaton.

Nä. Jag ska dit. 1600kr kostar festivalpasset. Blir prioritet och mål nummer ett efter alla räkningar, haha. 

Löning imorgon för övrigt. SÅÅÅÅ efterlängtat. Men jag är ju inte den enda. Januari är ingen rolig månad när alla jobbiga kostnade som t ex fordonsskatten kommer. Allt på en gång. Hej jag är gjord på pengar..... eh, nej.

Men man överlever. Lite nudlar är aldrig fel och prioritet är att man är frisk. 

Nu ska jag garva lite åt Family Guy och ta det lugnt istället och njuta av att verkligen inte göra någonting denna kväll. Jobb resten av veckan fram tills på fredag.

På tal om fredag, kl 20.00 opå TV4 så är det dags för mig i nästa steg i The Voice Sverige. Duellerna. Spännande! Jag jobbar själv, så tänkte att ni kanske kan se det för mig istället? 

Ha en fin kväll.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0