Lite svar på frågor

Många skrev under gårdagen och undrade om det verkligen var sant att jag kommit i bråk med TV4 ang. våra kontrakt i The Voice.

Mitt svar är:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ.

Kvällsposten använde mitt namn som ett " dragplåster " (hur de nu tänkte där?), på löpsedlarna igår. De stod någonting i stil med: "Asmundtorps-Madeleine i bråk om kontraktet i The Voice / TV4", men i själva artikeln stod jag inte ens med. Nä, då var det andras kommentarer som valt att kommentera hela händelsen.

Ringde KVP och sa att jag var mäktigt förbannad över att de använde mitt namn så på det sättet när jag egentligen inte hade med artikeln att göra, de hade inte ens lyft luren och ringt mig för en kommentar, INGENTING.

Så otroligt respektlöst efter allt samarbete jag har haft med dem, t ex Sommarchansen som jag vann 2009. Jag förlorade verkligen all respekt för dem speciellt när hon sa att hon skulle ringa tillbaka efter att ha pratat med sina kollegor, men aldrig gjorde det.

Väldigt moget och ansvarsfullt Kvällsposten. Verkligen. KÄNN ironin insmetad. Ni sköt er just i foten.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0