Lågt

Hej bloggen.
Jag har legat lite lågt, varit ganska ledsen men.. ja, sörjearbetet är igång och jag är på fötter igen. Känns skönt det. Tur att man har fina människor runt omrking sig.

Men som sagt, back on track. Jag har lite ny musik på gång om ni är nyfikna på det, och det kommer bli SÅÅÅÅ bra. Lyssnat på det nu och jag ser verkligen fram emot den dagen jag äntligen kan få dela med mig av det till er, kommer bli grym på riktigt.

Idag är jag ledig, likaså imorgon. Så idag har jag fått lite ärenden uträttade.. berättar mer om några dagar, blir lite nya tag här i livet.

Men, göra mig iordning för en fika med två gamla klasskompisar nu, ska bli sjukt mysigt. Here we go.
1 kommentarer
Postat av: Anette

Hur länge ska du hålla oss på halster!!! Gissa OM vi oxå ser fram emot att få lyssa på detta.



Många varma tankar går till dig och din familj.

2012-01-31 @ 12:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0