2012

Gott nytt år allihopa.
Jag har inte bloggat på ett litet tag då jag har haft en del för mig, lika mycket som i princip ingenting. De lediga stunder jag har haft har jag verkligen försökt ta vara på mig själv och rå om mig själv lite, var ett tag sen. Men nu, nu börjar det hända grejer.

Imorgon åker jag till Stockholm och är borta i hela 6 dagar, sen kommer jag hem och då är det dags att jobba på Lucy's igen som har haft stängt under jul och nyår.

Vill önska alla ett gott nytt år och 2012 ska bli riktigt bra. Har en bra känsla även om det var en trött start för mig på det nya året.

Nu kör vi! ♥
1 kommentarer
Postat av: C

Önskar dig en toppen start på nya året och stor framgång i The Voice tävlingen :D Kram på dig.

2012-01-02 @ 21:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0