Vuxenpoäng?

Citerar mig själv precis från facebook;

"Är så glad att jag band upp mitt elpris på 6 månader i denna extrema vinterkyla."

Alltså jag är så glad att den killen på EON sa att jag kunde binda upp mitt elpris på 6 månader i slutet av november. Tänk vilka priser jag hade råkat ut för nu i denna hemska kyla.. njäe, känns inte riktigt okej bara den tanken. Så detta känns bra. Haha! 

Nåväl. Idag började jag på mitt nya jobb som säljare på Kartverket. Blir nog sjukt bra det här! Men lugna ni som läser, jag kommer även vara kvar på Lucy's och hoppa in där vissa helger. Mina problem i leder och rygg har gjort att jag inte längre kan vara servitris, men när jag är där kommer jag dra på mig hovmästarinnarollen lite mer. Det blir jätteroligt! Det känns i hjärtat såklart men Kartverket där jag jobbar nu har välkomnat mig på ett fantastiskt sätt, och det känns tryggt. 

Samtidigt kommer jag hålla på med musiken och det är verkligen på g nu. Ser verkligen fram emot när jag har någonting ni kan få lyssna på, för det blir sjuuuuukt bra.

Nu ska jag slappa lite i soffan och mysa med min lilla katt. ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0