Lördag

Igår, då var det en dålig dag som blev bra. Hur ofta händer det? Inte ofta! Mohaha.

Började med huvudvärk, nackspärr och dålig start på jobbet. Slutade med att jag lyckades bra med jobbdagen, träffade fina vänner, åt god mat och hade ett MYCKET givande möte, och är nu fylld med kreativitet.

Är så glad. Så idag är det lördag och jag ska jobba extra på Lucy's ikväll, ska bli så trevligt med alla gäster och de fina kollegorna. Så nu har jag myst med min katt, tagit en kopp kaffe, käkat en bit av en vaniljlängd och lyssnat på mysig musik. Man känner hur våren är på gång utanför, man skådar de fina snödropparna i trädgården, och bara känner hur det finns hopp om livet. Är det inte underbart? 

Ska göra mig lite iordning och dra på mig min fina röda klänning med vita prickar som vi har på Lucy's, och sen dra iväg. 

Ha en fantastiskt lördag allihop ♥


Glad tjej idag!
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0