Artek Estetik

Hellooooo!


Alright. Jag lever. Men ärligt talat har jag haft mycket för mig, och för lite inspiration till att sätta mig ner här.
Men, klart jag saknar det. Är mer aktiv på t ex Instagram, awesome idé det där. Twitter och Tumblr är också trevliga medier... men, nu tillbaka till bloggen.

I förrgår besökte jag världens bästa Leena på Artek Estetik AB. Kommer ni ihåg att jag fixade min näsa? Det var dags att fylla på lite där tyckte jag, och ja.. vad ska man säga om Leena? Hon är verkligen BÄST. Den kunskapen hon besitter är det inte många som kan mäta sig med helt enkelt. Läppar, rynkor, näsa.. allt. Hon kan allt och hon är en äkta konstnär och skulpterar som bara hon kan. Jag är så tacksam för dig Leena! 

Leena har bra priser, det lär ni märka när ni söker på webben. Kontakta henne och nämn mitt namn, man blir behandlad som en prinsessa.


Tänk er, för någon som har en enda stor knöl på näsan... till att få det här.
Fantastiskt, inte sant? Knappt 3000kr är mycket bättre än 40 000... känner jag. Plus att jag har alltid varit så rädd för operationer där de egentligen faktiskt slår i sönder näsbenet. Nej, jag har hittat min perfekta lösning tack vare Leena!

För att komma i kontakt med Leena, klicka er in här på hennes hemsida HÄR!
Eller ring direkt på: 0708-14 69 14

 
 
 
 
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0