Påskafton

Har haft en otroligt mysig men avslappnad påskafton. Den stack verkligen ifrån det traditionella firandet, men det blev bara så perfekt, iallafall detta året.

Väldigt skönt att veta att man har två hela lediga dagar till att vila upp sig på. Behövdes verkligen kände jag, sen är man redo för nya tag.

Har även hunnit med en form av storstädning idag. Rensade ur min garderob också. Blev tre fulla kassar med fina kläder som är knappt använda.. någon intresserad? Säljer iväg det billigt. Ska nämligen göra om min garderob så behöver bli av med en hel del! Finns även riktigt tjusiga skor. 

Nu blir det film. Först ska jag dock inviga min nya GHD-plattång då den förra gav upp, lagom tills garantin hade gått ut. Jomentjena.


2 kommentarer
Postat av: Skye

Underbara gumselums :) Ett steg i taget så kommer du dit [du vill]

Vi ses på torsdag!



Skye

2012-04-07 @ 22:40:17
Postat av: {LUCY-EWELYN.SE}

Hej! Först och främst vill jag säga att jag tycker du är en fantastisk sångerska! Har lyssnat på din musik i många år och beundrar dig verkligen. Så otroligt glad för din skull att det går så bra för dig. Kände först inte igen dig på bilderna men tycker du har blivit otroligt snygg och jag älskar din stil! Den passar dig perfekt! Lycka till nu :)

2012-04-08 @ 13:01:58
URL: http://lucy-ewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0